Dažniausiai užduodami klausimai
Teisinė informacija
Pretenzijos oro bendrovei
Jei Jūs esate nepatenkinti oro bendrovės paslaugomis, pretenzijas nedelsdami pateikite raštu aviakompanijai.
Jeigu padaroma žala bagažui, nedelsdami arba ne vėliau kaip per 7 dienas privalote pateikti skundą aviakompanijai. O jeigu bagažas vėlavo, skundą turite pateikti ne vėliau kaip per 21 dieną nuo tos dienos, kai Jums buvo perduotas bagažas.
Jei atsisakius vežti, atšaukus ar atidėjus skrydį Lietuvos aviakompanija nesuteikė Jums priklausančių paslaugų, kompensacijų arba negrąžino pinigų už bilietą, Jūs galite kreiptis į:
- Civilinės aviacijos administraciją
Rodūnės kelias 2, LT- 02188 Vilnius
Tel. (8~5) 273 90 38
- Pretenzijas dėl oro bendrovės paslaugų išvykstant iš kitos ES šalies ir naudojantis kitų ES šalių oro vežėjų paslaugomis galite pateikti:
Europos vartotojų centrui
J. Basanavičiaus g. 20-11, LT- 03224 Vilnius
Tel. (8~5) 265 03 68, faksas (8~5) 262 31 23
El. p. [email protected]