+370 5 2111444 Pr-Pn 8:00-18:00

Dažniausiai užduodami klausimai

Bilietai

Lėktuvo bilieto rezervavimas

1. Ar įvesti asmeniniai duomenys yra apsaugoti?
Jūsų įvesti asmeniniai duomenys yra užkoduojami naudojant moderniausią SSL technologiją. Todėl jaudintis nėra verta – tretiesiems asmenims jie nepasiekiami.

2. Kaip žinoti, ar lėktuvo bilieto rezervacija patvirtinta?
Vos tik Jūsų rezervacija bus patvirtinta, gausite pranešimą ir rezervacijos patvirtinimo numerį į el. paštą. Jei taip nutiko, kad pranešimo negavote, įmanoma, jog el. pašto adresą įvedėte neteisingai. Tokiu atveju susisiekite su Lektuvubilietai.lt komanda per 12 val. nuo rezervacijos atlikimo.

3. Ar galima rezervuoti/nupirkti lėktuvo bilietą kitam asmeniui?
Žinoma. Rezervuoti ar nupirkti lėktuvo bilietą galite ir už kitą asmenį. Tiesiog rezervacijos metu turite įvesti jo asmeninius duomenis. Būkite atidūs – duomenys privalo būti teisingi.

4. Ar galima užsisakyti lėktuvo bilietą telefonu?
Tai padaryti galima perkant tik reguliariųjų maršrutų oro bendrovių skrydžio bilietus, tačiau, verta pabrėžti, jog kaina bus didesnė nei užsakant internetu. Žemų kainų oro bendrovių, tokių kaip „Ryanair“, „Wizz Air“ ir pan., skrydžio bilieto rezervuoti telefonu negalima – reikės iš karto pirkti internetu arba mūsų biure Vašingtono a. 1, Vilnius.

5. Kaip elgtis, jeigu rezervacijos ar duomenų pildymo registracijos į skrydį metu duomenys buvo įvesti klaidingai?
Jei rezervuodami lėktuvo bilietą ar pildydami registracijos į skrydį duomenis klaidingai įvedėte informaciją (pavyzdžiui: vardą, pavardę, dokumento numerį ar kt.) ir dar nesate gavę įlaipinimo bilieto, kuo greičiau susisiekite su Lektuvubilietai.lt komanda ir mus informuokite. Jeigu įlaipinimo bilietą jau gavote, duomenys gali būti pakeisti už oro linijų bendrovės nustatytą mokestį.

Komentarai