+370 5 2111444 Pr–Pn 8:00–18:00 Pr–Sk 9:00–18:00

Dažniausiai užduodami klausimai

Bagažas

Bagažo nesklandumai

1. Ką daryti, jeigu grąžintas bagažas sugadintas?
JApie sugadintą bagažą būtina nedelsiant pranešti oro linijų bendrovei, su kuria skridote (ne įmonę, per kurią pirkote bilietus). Maksimali kompensacija vienam bagažo vienetui gali siekti 1000 €. Pretenzijas už sugadintą bagažą privaloma pateikti per 7 dienas, o jei bagažo grąžinimas vėlavo – per 21 dieną po grąžinimo.

Atkreipkite dėmesį.. Iškilus bet kokiems nesklandumams dėl bagažo, rekomenduojama iš karto, vis dar esant oro uoste, kreiptis į oro uosto dingusio bagažo skyrių. Tai ypač aktualu, kai grąžintas sugadintas bagažas, – darbuotojai turės įvertinti jo būklę.

2. Ką daryti, jeigu bagažas dingo arba vėluoja?
Jeigu bagažas vėluoja, apie tai reikia nedelsiant informuoti oro linijų bendrovę, su kuria skridote (ne įmonę, iš kurios pirkote lėktuvo bilietą). Keleivio patirta žala, kai dėl vėluojančio bagažo reikėjo įsigyti būtiniausių reikmenų, yra atlyginama – tačiau keleivis privalo oro linijoms pateikti raštišką pretenziją dėl žalos, ne vėliau kaip 21 dieną po bagažo grąžinimo. Oro linijų bendrovė neatsako už patirtą žalą tuo atveju, jei įrodoma, kad buvo imtasi visų įmanomų logiškų priemonių siekiant išvengti žalos.

Atkreipkite dėmesį.Iškilus bet kokioms bėdoms, susijusioms su bagažu, rekomenduojama iš karto, vis dar esant oro uoste, kreiptis į dingusio bagažo skyrių, kurį nesunkiai rasite oro uoste. Tai ypač aktualu, kuomet grąžintas bagažas – apgadintas. Darbuotojai privalės įvertinti jo būklę.